onsdag den 26. juni 2013

Maybelline ColorSensational Vivid læbestifter



Maybelline Vivids kollektion er ikke helt ny, men heller ikke helt gammel. Den er fra starten af foråret. Jeg ejer selv tre af farver: 900 Pink Pop, 906 Hot Plum og 910 Shocking Coral.

Farverne er rimelig pigmenteret og de sætter virkelig knald på læberne, hvilket jeg synes er utrolig flot. :-) Konsistensen er cremet og derfor holder de heller ikke særlig længe. Jeg ejer desværre ingen liplinere, så jeg ved ikke, om holdbarheden kan forlænges med sådan nogle. Jeg må ud og skaffe mig nogle liplinere...!

Hot Plum var min første af min lille samling, og den kan også ses i indlægget: Hot Plum Lips. Shocking Coral købte jeg på min egen fødselsdag i anledning af Aalborg Open By Night med gode tilbud. Den sidste, Pink Pop, fik jeg af mine svigerforældre i fødselsdagsgave :-)


900 Pink Pop



Pink Pop er en lys Barbie lyserød farve med blå undertoner, som jeg er helt forelsket i. Dog skal man være opmærksomme på at farven godt kan være lidt transparent, hvis man har naturlige mørke læber som mig. Jeg har selv bleget læberne med concealer først, før jeg lagde læbestiften. 


906 Hot Plum



Hot Plum er en lilla læbestift - også med blå undertoner. Denne farve holder længest tid af dem som jeg ejer. Der er stadig meget lidt farverester tilbage efter et måltid, men slet ikke som da den blev påført. 


910 Shocking Coral



Shocking Coral er en farve som passer perfekt til forår og sommer, idet den har den helt rigtige rødlige koralfarve. Den giver et friskt pust til sommerkuløren.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar på forhånd! :-)