fredag den 31. maj 2013

Dagens makeup: Friskt sommerpust


Det er sommer, det er sol, og jeg har snart fødselsdag!

Det har irriteret mig lidt hele vinteren, at min foundation faktisk har været en lille smule for mørk, og at jeg hele tiden skulle blende med en lysere concealer i overgangen til halsen; så derfor var jeg en tur i Matas og bede om en lille prøve af deres L'Oréal Lumi foundation i C2, som er nummeret lysere end, hvad jeg har i True Match serien. Foundationen passer perfekt til min hudfarve, men nu er jeg bare i tvivl om et eventuelt køb ikke er for tæt på sommerens kulør? Hmm... Det er ikke altid let, men pæn er foundationen, og den skinner på en skøn naturlig måde.

Øjenmakeuppen er skabt af et hav af forskellige øjenskygger fra min E-bay palette (måske burde jeg oprette et indlæg om denne palette?), Creme Eyeliner fra e.l.f. i Punk Purple og mascara. 

Ellers er der på huden: E.L.F. Studio Blush i Pink Passion og E.L.F.'s Tone Corrector powder til at sætte foundationen og concealeren (Duo Concealer fra Nilens Jord).

Lipgloss på læberne :-)



2 kommentarer:

  1. Super fin blog du har! Kig forbi min hvis du får lyst :)

    //Line
    http://linebiine.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, Line :-) jeg har kun blogget i lidt over fire måneder, men synes det er sjovt!

      Kærlig hilsen Teresa

      Slet

Tusind tak for din kommentar på forhånd! :-)