torsdag den 25. april 2013

Maybelline Color Tattoo 24 Hour cremeøjenskygger i farverne Pink Gold og On And On Bronze



Måske kender I allerede til Maybellines Color Tattos som fås i 6 forskellige farver her i Danmark. Dog er det muligt at få fat i nogle ekstra farver i gennem nelly.com. For en uge siden bestilte jeg disse to skønne farver, som det ikke er muligt at købe herhjemme. Det handler om farverne Pink Gold og On and on Bronze.

Konsistenten er cremet og glat. Den lægger sig rigtig fint på øjelåget. Teksturen minder meget om MAC's  paint pots. Cremeøjenskyggerne tørrer rimelig hurtigt, så hvis I går efter et blendet look, anbefales det at lave et øje af gangen. For disse to cremeøjenskygger synes jeg endvidere at pigmenteringen er rigtig tydelig. Det er muligt at få en kraftig farve ud af dem, især ved brug af pensel, eller at få et mere mildt skær af farve, fx ved brug af fingeren. Og ligesom MAC's paint pots kan disse cremeøjenskygger også bruges som både øjenskygge og som base under andre pudderøjenskygger.

Hver farve ligger i en lille glascontainer, som gør at produktet virker dyrere, og som igen forstærker ligheden mellem MAC's paint pots. 

Holdbarheden påstås at være 24 timer, som fremgår af navnet. Jeg har personligt ikke selv testet dem i så lang tid, da jeg tager makeuppen af om natten, men jeg vil til gengæld sige, at ja - de holder en hel dag uden at lægge sig i klumper i globelinjen. 

Samlet vurdering
Maybellines Color Tattoo 24 Hour cremeøjenskygger er rigtig gode produkter! Farverne er utrolig fine og holder som sagt hele dagen. Jeg vil bestemt gerne anbefale andre at købe nogle Color Tattoos.


Se flere billeder og swatches 

Uden blitz

Med blitz

Maybelline Color Tattoo 24 Hour cremeøjenskygge i Pink Gold

Maybelline Color Tattoo 24 Hour cremeøjenskygge i On and on Bronze

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar på forhånd! :-)